با کریمان کارها دشوار نیست ...

پیوند آسمانی

حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم :

ما مِن شابٍ تَزَوَّجَ فى حَداثَهِ سِنِّهِ اِلاّ عَجَّ شَیطانُهُ : یا وَیلَهُ ، یا وَیلَهُ! عَصَمَ مِنّى ثُلُـثَى دینِهِ ، فَلیَتَّقِ اللّه‏ العَبدُ فِى الثُّـلُثِ الباقى ؛

هر جوانى که در سن کم ازدواج کند ، شیطان فریاد بر می آورد که : واى برمن ، واى بر من! دو سوم دینش را از دستبرد من ، مصون نگه داشت . پس بنده باید براى حفظ یک سومِ باقى مانده دینش ، تقواى الهى پیشه سازد.
نوادر (راوندی) ص ۱۲

واحد پیوند آسمانی موسسه خیریه سیدالکریم (علیه السلام) با توجه به ضرورت استفاده از روش های جدید در کنار روش های سنتی در امر مقدس ازدواج بر آن است که در زمینه های همسریابی با شیوه اسلامی و جدید گامی مهم در این زمینه بردارد.

همسریابی این واحد علاوه بر دختران و پسران جوان، شامل آقایان و خانم هایی که در اثر طلاق یا فوت همسر خود را از دست داده اند نیز می شود.

شیوه کار واحد پیوند به دو صورت جداگانه می باشد

۱-مشخصات افراد توسط معرفین در فرم مربوطه ثبت می شود

۲- افراد بصورت حضوری به دفتر پیوند مراجعه و فرم ازدواج را تکمیل می کنند

لازم به ذکر است که اطلاعات افراد کاملا سری نزد موسسه می باشد و به هیچ عنوان در اختیار کسی قرار نمی گیرد.

پس از مطالعه فرم ها توسط مسئول واحد پیوند بررسی های لازم  از تمامی جهات مختلف صورت و دو نفر به یکدیگر معرفی می شوند. امکان دیدار اولیه هم در دفتر موسسه و هم در منزل دختر خانم وجود دارد و از ملاقات در بیرون از منزل جلوگیری می شود مگر با رضایت پدر و مادر افراد باشد.

ضمنا” در این واحد،مشاوره قبل و بعد از ازدواج توسط مشاورین مجرب صورت می گیرد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این واحد فرم مربوطه را با درج مشخصات تکمیل و به آدرس الکترونیکی ذیل ارسال نمایند.

«فرم مخصوص ازدواج»

واحد پیوند آسمانی

شماره تماس: ۵۵۹۶۸۰۸۴

روزهای کاری : شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۷-۱۴

برای ارسال درخواست فرم زیر را تکمیل نمایید (اگر قبلا فرم زیر را تکمیل کرده اید لطفا برای تکمیل آن دوباره اقدام کنید با تشکر از شما)

ورود به صفحه تکمیل فرم