با کریمان کارها دشوار نیست ...

گزارش همایش پیوندهای آسمانی

پنجمین همایش واحد پیوندهای آسمانی در تاریخ  ۵ دی ماه ۱۳۹۵ در سالن همایش مسجد فاطمه زهرا با حضور جمعی از معرفین ، مادران پسر و دختر خانم ها برگزار گردید.

پس از عرض خیر مقدم به میهمانان گرامی ، حجت الاسلام محمدی با عرض سخنرانی خود به تبیین شرایط و سوالاتی که در جلسه اول و دوم خواستگاری می بایست پرسیده شود پرداختند و برای هر گروه پسر و دختر ۵ سوال اختصاصی مطرح کردند.

خاطر نشان می شود که در این مبحث مهم مطالب مفیدی ارائه شد که برای مدعوین سوالات زیاد و مختلفی مطرح شد که آقای محمدی در انتها به این سوالات پاسخ دادند.

در ادامه این همایش خانم های مسئول  به توضیح روند اجرایی کار در واحد پیوند آسمانی این موسسه پرداختند و پاسخگوی سوالات برخی از معرفین جدید بودند.

در این همایش تعدادی از دختر خانم ها در جلوی  جایگاه به معرفی خود پرداختند و همچنین شماره تماس هایی بین معرفین و مادران رد و بدل شد. فرم های مخصوص ازدواج در بین حضار جدید پخش و درخاتمه جمع آوری شد.

مشخصات کامل معرفین توسط مسئولین محترم اخذ و ثبت گردید. تعدادی از خانم های علاقه مند در این زمینه متقاضی همکاری در واحد پیوند آسمانی بودند که قرار شد پس از بررسی های لازم توسط حجت الاسلام والمسلمین آقای محمدی نتیجه اعلام گردد.

در ضمن آدرس  در اختیار عزیزان علاقه مند قرار داده شد تا بصورت حضوری هم شاهد روال کاری این واحد باشند و هم پی جویی موارد درخواستی خود باشند.

در خاتمه از مهیمانان بخاطر حضور در این همایش پیوند آسمانی تشکر و قدردانی صورت گرفت.